Cykl webinariów dla przedsiębiorców

Opublikiwano: 23 listopada, 2023

Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai

Zapraszamy na cykl webinariów „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai” dla przedsiębiorców rozważających ekspansję zagraniczną na rynku Kraju Kwitnącej Wiśni. Spotkania są częścią programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai.

Webinaria kierowane są do przedsiębiorców:

  • planujących eksport swoich towarów i usług na rynek japoński,
  • zainteresowanych inwestowaniem w Japonii,
  • planujących nawiązanie relacji biznesowych z japońskimi partnerami podczas Expo 2025 Osaka, Kansai.

Każde ze spotkań będzie praktycznym przewodnikiem dla przedsiębiorców reprezentujących branże, które zostały uznane za najbardziej priorytetowe w relacjach handlowych z Japonią – branży medycznej i farmaceutycznej, kosmetycznej, IT/FinTech, zielonych technologii i wodorowej, rolno-spożywczej i AgriTech, gamingowej.

Podczas webinarów:

  • dowiesz się dlaczego warto skierować swoje działania biznesowe na rynek japoński;
  • zdobędziesz wiedzę na temat relacji gospodarczych miedzy Polską a Japonią;
  • poznasz szczegóły programu gospodarczego i partnerskiego zaplanowanego na czas przed i w trakcie Expo 2025 Osaka, Kansai;
  • zdobędziesz wiedzę nt. instrumentów wsparcia polskiego biznesu, z których część dedykowana jest udziałowi polskich przedsiębiorców w Expo 2025 Osaka, Kansai;
  • znajdziesz odpowiedz na pytanie jak rozwijać umiejętnie współpracę z japońskimi partnerami;
  • dowiesz się jakie polskie firmy są już obecne na japońskim rynku i z jakimi wyzwania i szanse czekają na polskich przedsiębiorców w Japonii.

Harmonogram spotkań:

  • 11 stycznia 2024 r. – seminarium inaugurujące cykl webinariów
  • 6 lutego 2024 r. – webinarium branży rolno-spożywczej
  • 16 kwietnia 2024 r. – webinarium branży zielonych technologii
  • 21 maja 2024 r. – webinarium branży kosmetycznej
  • 11 czerwca 2024 r. – webinarium branży medycznej i farmaceutycznej
  • 10 września 2024 r. – webinarium branży gamingowej
  • 15 października 2024 r. – webinarium branży IT/FinTech
  • 20 listopada 2024 r. – seminarium podsumowujące cykl webinariów

Pierwsze seminarium wprowadzające już 11.01.2024 r., godz. 9:00-15:00
online / stacjonarnie w Warszawie   

Agenda seminarium wprowadzającego

  • Jak PAIH wspiera przedsiębiorców?
  • Japonia bramą do rynków azjatyckich – dlaczego warto rozwijać współpracę biznesową z trzecią gospodarką świata?
  • Umowa o partnerstwie gospodarczym między UE a Japonią – korzyści dla rozwoju relacji biznesowych
  • Strategiczne obszary w polsko-japońskiej współpracy gospodarczej w kontekście istniejących umów bilateralnych
  • Program Promocji Gospodarczej na Expo 2025 Osaka, Kansai
  • Program Partnerski – unikalna szansa na promocję polskich marek na Expo
  • Narzędzia wsparcia dla polskich przedsiębiorców planujących ekspansję na rynek japoński
  • Wstęp do kontaktów biznesowych z Japonią – co warto wiedzieć i na co zwrócić uwagę? Praktyczne rady i wskazówki
  • Jak Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH wspiera działalność polskich przedsiębiorców w Japonii?
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Webinaria są bezpłatne i aby wziąć udział, wystarczy uzupełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego:

Spotkania poprowadzą doświadczeni specjaliści z PAIH oraz Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio, a także eksperci z instytucji partnerskich.

Weź udział w wydarzeniu, które pozwoli Ci dobrze przygotować się do rozpoczęcia działalności w Japonii!

Rynek japoński – najważniejsze informacje  

  • Japonia jest jedną z 3 najwyżej rozwiniętych gospodarek na świecie.
  • Rynek konsumencki jest bardzo chłonny i ciekawy zagranicznych produktów.
  • Z liczbą ponad 125 mln obywateli, Japonia jest także jednym z największych rynków konsumenckich na świecie.

Pomimo trudności związanych z odległością, barierami pozataryfowymi oraz wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, Japonia stanowi dla zagranicznych firm „bramę do Azji”, a sukces na japońskim rynku jest równoznaczny z sukcesami na pozostałych rynkach regionu.

Ładowanie ...