Rusza Program Partnerski dla polskich firm

To inicjatywa, która daje przedsiębiorcom, niezależnie od skali ich działalności, jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie.

Inicjatywa obejmuje zróżnicowaną ofertę pakietów sponsorskich, przy różnym poziomie zaangażowania finansowego. W ramach Programu Partnerskiego przewidziano następujące kategorie współpracy:
  • Partner wyposażenia Pawilonu Polski,
  • Partner wydarzeń towarzyszących,
  • Sponsoring wydarzeń towarzyszących,
  • Partnerstwo strategiczne.

Zachęcam polskich przedsiębiorców do udziału w Programie Partnerskim. To wyjątkowa okazja, by włączyć się w promocję naszego kraju i podzielić się swoją wizją, innowacyjnością oraz rozwiązaniami biznesowymi na arenie międzynarodowej. Dzięki takim inicjatywom możemy budować rozpoznawalność marki polskich produktów i usług na świecie. – Grzegorz Piechowiak, Sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, Komisarz Generalny Sekcji Polskiej Wystawy Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai.

Głównym celem Programu Partnerskiego jest stworzenie możliwości promocji oraz wzmocnienia współpracy gospodarczej dla polskich firm, które przejawiają potencjał eksportowy. W ramach Programu Partnerskiego podczas Expo 2020 Dubai, nawiązano współpracę z ponad 30 firmami.

Program Partnerski postrzegamy jako jeden z elementów opowieści o Polsce i Polakach, naszej kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości. Już teraz do naszego zespołu docierają sygnały od przedsiębiorców, którzy w Programie Partnerskim upatrują swojej szansy na zaprezentowanie się na japońskim rynku. Liczymy zatem, że otrzymamy ciekawe propozycje współpracy. – Eliza Klonowska-Siwak, Zastępca Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej Wystawy Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai.

Program Partnerski stanowi cześć programu gospodarczego, będącego kluczowym elementem udziału Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai. Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Partnerami przygotowała szereg inicjatyw biznesowych, które mogą pomóc polskim przedsiębiorcom zaprezentować swoje produkty i usługi oraz nawiązać nowe kontakty podczas Expo. Oferta kierowana jest zarówno do dużych, jak i małych firm. Program obejmuje m.in. cykl szkoleń o rynku japońskim, misje biznesowe, Polsko-Japońskie Fora Gospodarcze i wydarzenia branżowe.

Program Partnerski to tylko jedna z inicjatyw, którą przygotowaliśmy w ramach programu gospodarczego udziału Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai. Jako instytucja kompleksowo wspieramy umiędzynarodowienie polskich firm. Obecność na Expo to okazja do promocji polskich firm, ale także szansa na nawiązanie strategicznych partnerstw międzynarodowych, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz eksplorację nowych rynków. – Paweł Kurtasz, Prezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Realizacja programu gospodarczego skupiona będzie w szczególności na branżach, które zostały zdefiniowane jako branże o największym potencjale eksportowym na rynki azjatyckie i uznane za najbardziej priorytetowe w relacjach handlowych z Japonią. Należą do nich:

  • sektor medyczny i farmaceutyczny,
  • sektor kosmetyczny,
  • sektor IT/FinTech,
  • sektor zielonych technologii (w tym, branża wodorowa),
  • sektor rolno-spożywczy (w tym AgriTech),
  • sektor gamingowy.

Zgłoszenia do Programu Partnerskiego przyjmowane są do 30 czerwca 2024 roku. Szczegółowe informacje dostępne są na: expo.gov.pl

Za udział Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai odpowiedzialna jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Instytucją nadzorującą projekt jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter „Polska na Expo”

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai. Otrzymuj regularne powiadomienia bezpośrednio na swoją skrzynkę mailową.