RAVON Manufactura x Manufaktura w Bolesławcu – prezentują kolekcję BlueDot

Expo 2025 w Osace było globalnym tyglem, w którym krzyżowały się najnowsze technologie, pomysły i wzornictwo. Dla firmy RAVON, której produkty były elementem wyposażenia Pawilonu Polski była to okazja, by udowodnić, że perfekcyjny detal i przemyślany projekt mają uniwersalną moc komunikacji, zrozumiałą bez względu na różnice kulturowe i granice.
Expo 2025 w Osace było globalnym tyglem, w którym krzyżowały się najnowsze technologie, pomysły i wzornictwo. Dla firmy RAVON, której produkty były elementem wyposażenia Pawilonu Polski była to okazja, by udowodnić, że perfekcyjny detal i przemyślany projekt mają uniwersalną moc komunikacji, zrozumiałą bez względu na różnice kulturowe i granice.
RAVON po raz kolejny zbudował pomost między tradycją a nowoczesnością. Marka, której filozofia głęboko tkwi w rzemiośle, podjęła współpracę z Manufakturą w Bolesławcu, by stworzyć kolekcję BlueDot. BlueDot to nie tylko adaptacja wzoru na wanny i umywalki – to żywiołowy dialog dwóch sztuk rzemieślniczych opartych na lokalnych, polskich wzorach.
Dla marki najlepsze wzornictwo nie polega na szokowaniu kształtem, ale na umiejętności tworzenia rzeczy trwałych, ponadczasowych – zarówno pod względem jakości materiału, jak i więzi emocjonalnej z użytkownikiem. Od lat projektujemy w oparciu o to przekonanie, tworząc produkty, które są świadomą odpowiedzią na potrzebę równowagi między estetyką, a doskonałym wykonaniem.
RAVON zamiast podążać za chwilowymi trendami, dąży do tego, by formy niosły trwałą wartość, odczuwalną w unikalnym materiale, proporcjach, fakturze i wewnętrznej spójności. Firma rozumie trwałość dwojako: to zarówno długowieczność naszego specjalnie opracowanego materiału, jak i uczciwość oraz siła idei, która stoi za powstaniem produktu.


