Polska marka z misją – Luma Milanówek oddaje hołd wielkim Polakom na jedwabnych apaszkach

250817 Expo partnerzy Luma fot A Stykowski 7 scaled

Luma Milanówek, lokalna marka spod Warszawy, czerpiąca z bogatej, ponad stuletniej, tradycji polskiego jedwabnictwa, nie tylko zachwyca jakością swoich produktów oraz niepowtarzalnym designem. Obrała także wyjątkową misję pielęgnowania i promowania polskości.

Jednym z przejawów tego podejścia są jedwabne apaszki i poszetki poświęcone postaciom, które na trwałe zapisały się w historii Polski i świata: Fryderykowi Chopinowi, Marii Skłodowskiej-Curie, Adamowi Mickiewiczowi czy Wisławie Szymborskiej. Marka ma w swojej ofercie również pióro z bursztynem, na którym widnieje nazwisko Chopina.

Każdy z tych projektów to więcej niż modowy akcent – to artystyczna wizja przedstawiająca opowieść o życiu, pracy, twórczości i wkładzie, jakie te wielkie jednostki wniosły do świata. To – wreszcie – artystyczny hołd złożony wybitnym Polakom.

Luma Milanówek pokazuje, że Polska ma wiele do zaoferowania światu, chce być kojarzona nie tylko z jakościowymi produktami, ale również z wielkimi umysłami, które zmieniały historię nauki, literatury i muzyki. Marka nie ukrywa, że inspiruje się uznaniem, jakim Polacy cieszą się za granicą – szczególnie w Japonii, gdzie Skłodowska-Curie czy Chopin są symbolem intelektualnej i duchowej siły.

Jedwabna apaszka z motywami z życia Fryderyka Chopina? To nie tylko piękny dodatek – to opowieść o Polsce. A Luma Milanówek opowiada o tym z dumą i szacunkiem.

Fot.: A. Stykowski / PAIH

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter „Polska na Expo”

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai. Otrzymuj regularne powiadomienia bezpośrednio na swoją skrzynkę mailową.