Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła zapytanie ofertowe na „Stworzenie znaku graficznego (logo) i systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski”.

Oferty powinny zawierać propozycję logo wraz z opisem genezy, a także trzy przykładowe wizualizacje wykorzystania proponowanego znaku graficznego. Do Zapytania Ofertowego dołączony został Brief, który zawiera podstawowe założenia oraz inspiracje dla Wykonawców.

- W projekcie logo oraz systemu identyfikacji wizualnej powinny znaleźć odzwierciedlenie trzy kluczowe inspiracje: tematyka EXPO Dubaj 2020, skoncentrowana wokół tematu „Łącząc umysły, tworzymy przyszłość” wraz z wytycznymi Organizatora, przyjęta przez Radę Ministrów Koncepcja Programowa Udziału Polski w EXPO Dubaj 2020 oraz projekt architektoniczny i scenariusz ekspozycji. Wystawy Światowe EXPO to okazja do zaprezentowania światu tego, co w Polsce najlepsze. Mamy nadzieję, że wybrane logo będzie wizytówką polskiego designu na najwyższym światowym poziomie -  mówi Monika Dyląg-Sajór, koordynator projektu EXPO  Dubaj 2020 w Polskiej Agencji Inwestycji  i Handlu.

Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów jakościowych (70%) oraz ceny (30%).

Oferty należy nadsyłać do 13 maja 2019 roku drogą mailową na adres wskazany w Zapytaniu Ofertowym. Pełna dokumentacja znajduje się na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

 

Osoba do kontaktu:

Anna Drozd
e-mail: anna.drozd@paih.gov.pl;
tel: (22) 334 98 27

 

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji