Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Japońscy przedsiębiorcy poznają polską branżę rolno-spożywczą
Przedstawiciele biznesu mieli okazję poznać potencjał polskiej branży rolno-spożywczej i nawiązać relacje z polskimi firmami.
Misję biznesową zainaugurowało seminarium z udziałem ekspertów z PAIH, JETRO, KOWR, a także Zastępcy Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej Expo 2025 Osaka, Kansai. Uczestnicy mieli możliwość wysłuchania prezentacji na temat polskiej gospodarki oraz potencjału eksportowego.
W ramach programu misji, japońscy przedsiębiorcy odwiedzili innowacyjne firmy z branży rolno-spożywczej o wysokim potencjale współpracy z Japonią. Wzięli również udział w spotkaniach B2B zorganizowanych przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną i Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego oraz targach POLAGRA w Poznaniu. Liczne spotkania oraz wizyty w przedsiębiorstwach pozwoliły im na głębsze poznanie potencjału i dynamiki rozwoju tego sektora w Polsce. W trakcie wizyt w zakładach produkcyjnych uczestnicy misji mogli zapoznać się z nowoczesnymi technologiami wykorzystywanymi w polskiej produkcji spożywczej oraz dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy handlowej.
Nobuo Kurokawa, Sankei
Wierzę, że jest wiele obszarów, w których możemy współpracować. Polska rozwija się bardzo szybko, to dynamiczny rynek.
Yuko Ueta, EURAS
Polskie firmy pokazały się w bardzo dobrym świetle, zarówno pod względem jakości, jak i ceny. Byliśmy również pod wrażeniem technologii produkcji.
Cykl misji przyjazdowych stanowi jedną z inicjatyw programu gospodarczego Polski na Expo 2025 Osaka, Kansai. W ramach działań promocyjnych poprzedzających Expo, do Polski zapraszani są japońscy przedsiębiorcy i dziennikarze – łącznie 74 osoby, które wezmą udział w 7 misjach przyjazdowych.
Zadanie zrealizowano w ramach Projektu pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).