Promocja polskich technologii i firm podczas EXPO rozpoczęła się już na etapie tworzenia założeń konstrukcyjnych Pawilonu oraz ekspozycji wewnętrznej. Aby zidentyfikować produkty i usługi, wpisujące się w charakter i tematykę Wystawy oraz posiadających potencjał ekspansji, PAIH zorganizowała konkurs dla przedsiębiorców zainteresowanych promocją podczas EXPO 2020 w Dubaju. Jego efektem  jest lista referencyjna ok. 50 produktów i technologii z branży budowlanej, IT, energetyki, medycznej, spożywczej oraz wyposażenia wnętrz, stanowiąca część dokumentacji konkursu na stworzenie projektu architektonicznego oraz ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski.

Twórcy Pawilonu otrzymali w ten sposób narzędzie do zaprezentowania interesujących polskich rozwiązań z obszaru zrównoważonego rozwoju i mobilności bezpośrednio w ramach konstrukcji pawilonu i ekspozycji wewnętrznej.

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji