Duże przedsiębiorstwa, chcąc wykorzystać unikalny na skalę światową kontekst promocyjny, jakim są Wystawy Światowe EXPO, zgłaszały od wielu lat sygnały świadczące o chęci zaangażowania własnych zasobów oraz wsparcia organizacji udziału Polski w EXPO.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom powstał program partnerski dla dużych firm, który obejmuje ofertę sponsoringu elementów ekspozycji oraz wyposażenia Pawilonu Polski, a także wydarzeń towarzyszących. 

Procedura wyłonienia partnerów będzie otwarta, jednak ze względu na prestiż wydarzenia jakim jest Wystawa Światowa EXPO 2020, ofertę kierujemy przede wszystkim do polskich „narodowych czempionów”. Wśród nich widzimy największe, najsilniejsze polskie firmy, które dzięki imponującej skali działalności oraz ugruntowanej pozycji w Polsce i za granicą mogą być określane mianem „wizytówek polskiego biznesu”. Zapraszamy firmy, które ze względu na długoletnie tradycje, specyfikę działalności oraz  możliwości budżetowe traktują wspieranie wizerunku polskiej gospodarki jako element swojej misji.

Środki pozyskane od partnerów prywatnych zasilą budżet projektu i zostaną przeznaczone na organizację udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju.

 

Product placement w Pawilonie

Zapraszamy firmy do współtworzenia wyposażenia ekspozycji i pawilonu. Chcemy, aby każdy detal Pawilonu Polski powstał z wykorzystaniem polskich produktów, np. opraw oświetleniowych i lamp, mebli biurowych i konferencyjnych, czy zastawy stołowej w restauracji. Stąd też zapraszamy do współpracy polegającej na udostępnieniu produktów, które zostaną wykorzystane w pomieszczeniach biurowych Pawilonu.

Dążymy do tego, by polska przestrzeń wystawiennicza była wypełniona przedmiotami nieprzypadkowymi, o wysokich walorach wzorniczych, których funkcje użytkowe będą jednocześnie najlepszą wizytówką polskiego designu oraz wypełnieniem treści haseł przewodnich polskiej ekspozycji, czyli mobilności i zrównoważonego rozwoju.  

 

Sponsoring elementów ekspozycji w Pawilonie

W ramach koncepcji architektonicznej Pawilonu Polski zostaną wskazane wybrane elementy scenariusza, przygotowane w dwóch wariantach kosztowych: podstawowym i rozszerzonym.

Wariant podstawowy zakłada finansowanie danego elementu ze środków własnych projektu (środki budżetowe). Wariant rozszerzony wskazuje na możliwość stworzenia bardziej rozbudowanej, spektakularnej wersji danego elementu (np. ze względu na technologię wykonania), która jest możliwa do realizacji (i sfinansowania) po pozyskaniu dodatkowych środków od partnerów komercyjnych.

Po wyborze scenariusza ekspozycji wskażemy elementy, które będą mogły zostać przygotowane w atrakcyjniejszej formie dzięki współpracy z prywatnymi firmami.

 

Sponsoring wydarzeń towarzyszących

Nieodłączną częścią polskiej obecności na Wystawie EXPO są wydarzenia towarzyszące o charakterze kulturalnym, sportowym, edukacyjnym czy gospodarczym. Każde z nich stanowi unikalną okazję do promocji i wzmocnienia wizerunku dla dużych polskich przedsiębiorstw. Firmy zainteresowane współpracą przy realizacji wybranych wydarzeń mogą mieć wpływ na ich program, jak również mogą proponować własne wydarzenia. Oprócz zaplanowanych przez nas wydarzeń dopuszczamy zatem możliwość organizacji dodatkowych, wskazanych przez potencjalnych Partnerów, jeżeli będą one zgodne z Koncepcją Programową oraz możliwe do realizacji ze względów organizacyjnych.

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji